Klachtenregeling Portalis
Bij klachten over het onderwijs op de locatie Portalis VSO Groningen, kun je terecht bij de teamleider van deze locatie.
De klacht moet binnen acht dagen na de gebeurtenis worden ingediend. Als de klacht later wordt gemeld, beoordeelt de commissie of hier een goede reden voor was. Als dat zo is, wordt de klacht toch in behandeling genomen.
Portalis is aangesloten bij de Stichting Onderwijsgeschillen van de Vereniging van Openbare en algemene toegankelijke Scholen (VOS/ABB).
Stichting Onderwijsgeschillen
Postbus 85191
3508 AD Utrecht
Tel. 030 280 95 90
info@onderwijsgeschillen.nl
www.onderwijsgeschillen.nl
Leerlingen of ouders kunnen de vertrouwensinspecteur inschakelen voor advies.
Inspectie van het onderwijs
info@owinsp.nl
www.onderwijsinspectie.nl
Bij vragen over onderwijs kun je bellen naar 0800-80 51 (gratis). Meldpunt meldpuntinspecteurs: 0900-111 31 11 (lokaal tarief).